Haemme kasvavaan joukkoomme ammattitaitoista Controlleria Oulun toimistollemme. Työtehtävät ovat monipuoliset, vaihdellen pääkirjanpidosta sisäiseen laskentaan, raportointiin ja erilaisiin asiantuntijatoimeksiantoihin. Tehtävän hoitaminen menestyksekkäästi edellyttää aiempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä. Käytössämme on Visma Fivaldi -taloushallinto-ohjelmisto, jonka käyttökokemus katsotaan eduksi.
Hakemamme henkilö on esimerkiksi tilinpäätöstaitoinen kirjanpitäjä, joka etsii haasteellisempia ja monipuolisempia työtehtäviä. Olet jatkuvassa vuorovaikutuksessa asiakkaidemme kanssa ja koet kiinnostusta heidän menestyksestään. Toimit myös läheisessä yhteistyössä päivittäisistä taloushallinnon rutiineista huolehtivan henkilöstömme kanssa. Persoonana olet reipas ja vuorovaikutteinen, osaat hyödyntää tehokkaasti tietojärjestelmiä ja olet utelias oppimaan uutta. Vaikka aiempi kokemus taloushallinnon tehtävistä katsotaankin eduksi, niin viimekädessä asenne ratkaisee.
Miksi Rätinki? Meille on tärkeää, että työntekijämme viihtyvät meillä. Panostammekin työntekijöidemme hyvinvointiin mm. tukemalla yksilöllisesti vapaa-ajan aktiviteetteja liikunta- ja kulttuurisetelein ja tarjoamalla kuukausittain maksuttoman hieronnan. Työvälineemme ja toimitilaratkaisumme tukevat työssä onnistumista. Tarjoamme työntekijöillemme myös monipuoliset koulutusmahdollisuudet, kannustamme parempiin suorituksiin henkilökohtaisella lisäbonuksella ja korostamme joustavuutta työajoissa sekä työn ja perhe-elämän yhteensovittamisessa. Tukenasi on osaava joukko kokeneita ja huumorintajuisia taloushallinnon asiantuntijoita.
Työsuhde on vakituinen ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Hakuaika päättyy 5.5.2017.
Lisätietoja tehtävästä antaa Mikko Sipilä (p. 040 7189 756). Tehtävään haetaan lähettämällä CV ja työpaikkahakemus sähköpostitse mikko.sipila@ratinki.fi.
Rätinki on pienten ja keskisuurten yritysten taloushallinnon kumppani. Tehtävämme on tuottaa yrittäjille olennainen informaatio ajallaan, vaivattomasti ja kustannustehokkaasti. Koemme aitoa kiinnostusta asiakkaan liiketoiminnasta – näemme numeroiden taakse ja reagoimme aloitteellisesti.
Palvelemme asiakkaitamme 35 taloushallinnon osaajan voimin 6 toimipisteessä Pohjois-Suomessa, yli 20 vuoden kokemuksella. Yhtiön omistaa toimiva johto, joka osaltaan kertoo siitä sitoutuneisuudesta, jolla asiakkaitamme palvelemme. Meille keskeisiä toimintaperiaatteita ovat henkilökohtainen palvelu, ammattiylpeys ja edistykselliset sähköiset ratkaisut.