Hyvät työkalut mahdollistavat sujuvan arjen sekä yrittäjälle että tilitoimistolle. Haluamme tarjota asiakkaillemme kaikki taloushallinnon keskeiset osa-alueet täysin sähköisesti, hyvien ohjelmistojen avulla. Rätinki on myös Procountor-partneri. Meillä on ajantasainen Procountor-osaaminen ja voimme tarjota hyvät sähköiset ratkaisut, joilla helpotetaan yrittäjän arkea sekä sujuvoitetaan yhteistyötä tilitoimiston kanssa.
Sähköinen taloushallinto säästää aikaa, kun rutiinit hoituvat paikasta riippumatta ja reaaliaikaisesti. Tämä vähentää myös manuaalisten virheiden mahdollisuutta ja moderneilla työkaluilla voidaan tehostaa toimintaa. Siksi meillä Rätingissä satsataan hyviin sähköisiin ratkaisuihin ja olemme myös Procountor-partneri. Procountor on laadukas, helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen ohjelmisto, jolla voidaan helpottaa yrittäjän arkea ja sujuvoittaa tilitoimiston työtä. Rätingin kautta saat kaikki tarvittavat palvelut järjestelmän käyttöönottoon, arjen taloushallintoon ja tarvittaessa myös koulutamme esimerkiksi myyntilaskujen ja ostolaskujen laatimiseen.
Katri Laurila toimii Rätingissä Helpdesk -yksikön johtajana ja on myös sertifioitu Procountor-osaaja. Hänellä on vahva kokemus ohjelmistosta, sillä järjestelmä on tuttu käytännön työkaluna jo aiemmista työtehtävistään kirjanpitäjänä tilitoimistossa. Laurila on toiminut myös sovelluskonsulttina Finagolla. Laurilan tiimissä Rätingillä tehdään tiivistä työtä Procountor-asiakkaiden kanssa. ”Procountor on ollut todella pidetty yrittäjien keskuudessa. Se on vaivaton ja intuitiivinen käytössä eli järjestelmä ohjaa käyttäjää eteenpäin. Myös kätevä mobiilisovellus helpottaa yrittäjän arkea, kun kuittikuvat voi napata kännykällä ja siirtää sovelluksen kautta kirjanpitäjälle reaaliaikaisesti”, toteaa Laurila.
Procountor on ollut todella pidetty yrittäjien keskuudessa. Se on vaivaton ja intuitiivinen käytössä eli järjestelmä ohjaa käyttäjää eteenpäin.
Taloushallinnon ei pitäisi varastaa yrittäjän ajasta liian suurta osaa, vaan yrittäjällä tulisi olla mahdollisuus keskittyä tärkeimpään eli oman liiketoimintansa kehittämiseen. On siis oleellista, että tilitoimiston ja yrittäjän yhteistyö on mutkatonta. ”Procountorin vahvuus on myös se, että ohjelman näkymä on yrittäjälle ja tilitoimistolle sama. Näin kommunikaatio on helppoa, kun molemmat osapuolet näkevät samat asiat ja työskentelevät samassa ympäristössä”, avaa Laurila.
Kun uusi asiakas tulee Procountorin piiriin, hoidamme Rätingin Helpdeskin toimesta ohjelmiston käyttöönoton, ympäristön perustamisen ja maksuyhteydet. Kirjanpitäjä eli asiakkaan oma yhteyshenkilö hoitaa arjessa tarvittavat kirjanpitotyöt ja ohjelmistoon liittyvät muut tekniset toimenpiteet sekä tarvittaessa tukea ja koulutusta saadaan Helpdeskiltä. Loppukäyttäjälle kokonaisuus on siis varsin vaivaton.
Miksi Procountor?
- Helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen
- Hinnoittelu perustuu tositemääriin – maksat siitä mitä tarvitset!
- Kaikki yhdessä paikassa: myynnit, ostot, kirjanpito, raportit, palkat, maksuliikenne ja viranomaisilmoitukset
- Kattavasti integraatioita eri järjestelmiin
- Helppo käyttöönotto – Rätinki auttaa tässäkin!
Katrin tiimissä hoidetaan Procountorin käyttöönotto, huolehditaan maksuliikenneyhteyksistä sekä tarvittaessa tuetaan ja koulutetaan järjestelmän käytössä.
Haluatko Procountorin yrityksenne käyttöön?
Jätä tarjouspyyntö ja otamme sinun yhteyttä!
Katri Laurila, sertifioitu Procountor-osaaja ja Helpdesk -yksikön johtaja, Rätinki